måndag 7 februari 2011

Första dagen...

Då var snart första dagen på livsstilsomställningen klar. Lyckades inte riktigt hålla mig till bara frukt och grönt idag, då det fanns lite annat som behövdes ätas upp. Men det är en ny dag i morgon. Lyckades göra soppan lite väl stark också... får vara lättare på hand när det gäller cayennpeppar nästa gång. Men det sägs ju göra underverk för fettförbränningen, så det kanske bara är bra att det blev lite för starkt. :) I morgon är det bara grönsaker som gäller... och en bakad potatis med lite smör... blir nog fint det. :)

Stormen har hittat in till skånska inlandet också... om man nu kan kalla 2 mil från kusten inland. *s* Får väl se hur vädret är i morgon, då det är dags att ta sig till malmö igen...

Nu ska jag nog snart gå och lägga mig... ska försöka tvätta bort selleridoften från mina händer först. Sedan ser jag med spänning fram emot om vågen visar någon skillnad i morgon bitti. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar