onsdag 6 april 2011

Om en månad...

Precis om en månad, kommer jag sitta på ett möte, och beroende på vad som sägs och "bestäms" på detta möte, kommer jag förmodligen starta en ny blogg... men som sagt.. mötet först. :) Denna blogg kommer också vara kvar. Lär väl förmodligen ha lite tid när jag sitter i Italien. :)

Idag hade vi ett halvtidsseminarium på skolan. Jag hade ingen större lust att gå, då min hals känns som en uppstoppad bäver. Nu kan jag förvisso inte veta hur en uppstoppad bäver känner sig, men jag kan tänka mig att det kanske inte är en allt för rolig känsla. Men då det var obligatorisk närvaro på detta seminarium, konkade jag mig dit i alla fall. Och efter seminariet bar det av till labbet för att labba lite. Idag var det definitivt inte min dag... nåt skumt hände med min körning, och det var ingen vacker syn som mötte mig i analysprogrammet... Någonstans gick det fel... väldigt fel. Menmen.. känner jag mig bättre på fredag, är det bara att ta nya tag då. Jag behöver inte oroa mig för att nästa vecka skulle vara sista labbdag i alla fall. Läraren sa att jag fick labba så mycket jag ville.. kunde labba hela sommaren om det var så. Det har jag väl i och för sig ingen större lust med, men jag kan hålla på en bra bit in i maj, så länge jag skriver på ex-jobbet också. Det känns bra det.

Fick en kommentar idag på bloggen... så jag får revidera och tala om att jag har i alla fall minst två följeslagare. :) Det är ju alltid trevligt. :)

1 kommentar: