måndag 9 juli 2012

En klapp till

Jag känner mig extremt nöjd med mig själv idag ( i alla fall den senare delen av dagen), och därför ger jag mig en bamsestor klapp till på axeln. Utförde dagens träningspass, nu, jättesent på kvällen, och det gick jäkligt bra om jag får säga det själv. Blev inte så många pauser som jag hade befarat tidigare idag, och med undantag för en toapaus, så vart det bara ett par mikropauser med avtorkning av ansiktet samt påfyllning med vätska. Jag svettas fortfarande som en gris under övningarna, och det är väl ett gott tecken antar jag. Nio dagar av 30 är avklarade. I morgon är det hela 1/3 av programmet gjort... Det känns fruktansvärt bra i både kropp och själ, även om kroppen är fruktansvärt seg vissa dagar. Men det är ändå skönt när man tar tag i det och gör sina övningar trots att musklerna bara gormar efter vila. Så ja.. jag är stolt över mig själv. Nu ska jag väl ta och hoppa in i duschen för en snabbdusch, innan klockan blir allt för mycket. Får bara hoppas att jag kan sova riktigt gott i natt också då.. men det misstänker jag är nog lite för mycket begärt.... men det återstår att se. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar