söndag 1 april 2012

Årets första...

Jaha.. då var det dags igen då. Nu har de små blodsugarna vaknat till liv ordentligt igen. Och jag får väl faktiskt skylla mig själv den här gången. Men lägenheten var varm, så jag behövde lite sval nattluft i sovrummet, så balkongdörrarna fick stå på vid gavel i natt. Tydligen är mitt B-positiva "finneblod" som afrodisiak för mygg och knott. Minst fem kliande bulor har intagit sin plats på mina armar. Jag misstänker att det snart är dags för att koppla upp ac-n nattetid, men det är härligare med frisk luft. Vid min veckohandling i morgon måste jag se om jag kan hitta nåt sånt där mygggrejs. Får väl kanske höra av mig till sambons kollega i morgon, för att få en någorlunda hum om vad egentligen det är jag behöver. Men det ger sig säkert... hoppas jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar