onsdag 30 mars 2011

Puffpuff

Jag har blivit påpuffad av min troligtvis enda följeslagare av bloggen, att jag kan börja uppdatera igen, så here I am dådå. :)

Fick två förstummande överraskningar idag... och det kanske inte var förstummande av det positiva slaget...
Det första var att mäklaren var här igår med en fotograf. Fotografen fotade och mäklaren pratade med Johan om vår bil... *hmmm* Idag när vi fått den ihopskrivna texten med bilder som ska läggas ut på hemnet, stod det inte hur mycket månadsavgiften är på. Det kan ju vara ganska väsentligt att veta... Och bilderna ja... de var jättefina... såg ganska obebott ut på vissa av dem bara.. och naturligtvis... de obligatoriska ljusen på några bilder... Jisses. Men det blir nog bra sen när det ligger ute på nätet... måste bara ringa och tala om vad hyran är i morgon.

Den andra förstummande överraskningen var att min födelsedagspresent kom med posten idag (äntligen!!). Det var när jag hämtade ut den som den stora förvåningen kom. Jag föreställde mig ett paket på dryga kvadratmetern, men i min hand får jag ett pappersrör... WHAT? Var väl första tanken som for igenom huvudet. Tavlan jag fick var inte uppmonterad på ram?! När jag sedan kollade på hemsidan stod det ju faktiskt att i den storleken jag ville ha, levererades tavlan som en ihoprullad canvas (men ändå). Men tavlan blev riktigt snygg... eller självporträttet kanske man ska säga. Blev riktigt stolt över den i vart fall. :) Har lagt upp en råkopia... får väl fota min tavla sedan när den är uppramad och så. :) Det där är i alla fall jag ... eller mitt DNA i alla fall. :)

2 kommentarer: