söndag 7 augusti 2011

ett bra tag sedan...

Här inne har jag inte vart på evigheter kom jag på. Har haft en ganska lugn sommar, med några resor ner till Skåneland, och ännu fler blir det tydligen.
Vad har hänt sedan sist då?
Jo... matintaget har gått lite upp och ner.. ibland har jag jättebra matdagar och ibland börjar den dåliga matdagen redan strax efter frukost. Men det har ändå blivit bättre och bättre tycker jag. Är inne och kämpar på mitt 25:e kilo nu, vilket betyder att när jag klarar den gränsen så har jag gått ner 1/4 av min övervikt. Känns rätt bra. Har också börjat märka ganska stora förändringar på kroppen. det känns toppenbra faktiskt.

Har även vart och kollat på harry potter. Det blev båda filmerna om bok 7 på samma kväll, på bio dessutom. Jag och syrran gick dessutom på förhandsvisningen av den sista filmen, vilken började 23:59 dagen innan premiären. Man var rätt slut dagen efter sedan. :)

Nåja.. det var lite uppdatering om den gångna sommaren.. får försöka bättra mig med att uppdatera här. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar