tisdag 1 februari 2011

Nya tag?!

Funderade och tog bort alla mina tidigare blogginlägg. Nu känner jag att jag nog vill börja blogga igen. Om vad kan man då fråga sig... tja.. ad libitum. Allt möjligt. Nyligen 30 år fyllda, och har C-uppsats nummer 2 i antågande... eller ex-jobb som benämningen så fint heter. Tror det blir en intressant och spännande vår, och jag kan nog behöva en stilla hamn att skriva av mig om saker och ting emellanåt.

För tillfället är det dock lugnt. Näsan är söndersnuten och det känns ändå som att jag har tre ton snor kvar i bi-hålor och andra utrymmen. Bläää! Men jag är på bättringsvägen i alla fall. Det innebär att jag ska ta itu med ett kvarvarande programmeringsprojekt men också förbereda inför ex-jobbet, genom att läsa på en del om laboratoriska metoder, men det får bli under morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar