söndag 6 februari 2011

Sista dagen...

...för denna vecka, men också på mitt onyttiga liv. I morgon börjar ännu en livsstilsomställning, men det känns helt okej. Man äter en strikt diet i 14 dagar och en stabiliseringsfas de nästkommande 14 dagarna. Mycket frukt och grönt... negativ mat kallas det visst. *s* Så vi får väl se om den gör några underverk sedan. Så jag for till coop här på kvällen och gick runt på grönsaksavdelningen i typ 40 minuter. Det var inte mycket folk i affären heller, så det var himla skönt. Blev väl typ 10 kg frukt och grönt till slut (kändes det som i alla fall). Så beach 2011 kanske jag inte riktigt satsar på, men kan ju ta höst 2011. Går det här vägen som jag hoppas kan jag lugnt ta ett dopp i Adriatiska havet eller Medelhavet (beror på vilket som är närmast) i september.. kanske lite tidigare också.. Hoppas kan man.. och sträva mot det kan man.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar