tisdag 15 februari 2011

Nu har det gått några dagar...


...sedan jag skrev sist. Första veckan på nya dieten gick inte så bra.. blev visserligen -0,5 kg på vågen tillslut, men det kunde blivit mer. menmen.. det är bara att lägga det bakom sig och komma igen denna vecka i stället. från söndag till igår blev det -0,9 kg på vågen, så man kan hoppas att det är något som håller i sig. Ser i alla fall fram emot kvällens goaste bakade potatis. :) Till och med brysselkålen ser jag fram emot. :)

Rastade räsern igår. Den fick ta sin första lite längre tur, då jag åkte tvärs över Skåne till Kristanstad. Jag behövde inte åka allt för långt utanför Kävlinge kommun, förrän det fortfarande låg snö på fälten. Lilla räsern passerade också sina första 100 mil som bil. =D Det var man ju bara tvungen att föreviga... med ett jättesuddigt foto. Men det är förevigat i alla fall.. :)

1 kommentar:

  1. jag vet att det låter tråkigt, men, tålamod. :) vikten kommer att minska. Det är ju alltid segt i början. :) Jag är på team-Anja iaf. :)

    SvaraRadera