tisdag 8 februari 2011

Stormig 2:a dag

Det blev inte mycket sovit i natt. Det blåste som fan utanför fönstret, och då träet förmodligen svällt i fönstret, fick jag inte igen det... Så det fick vara öppet litegrann. Trodde vid ett flertal tillfällen att fönstret skulle ryckas loss och hamna i sängen hos mig, men som tur var skedde inte detta. Nåväl, det kunde vart betydligt värre. Det kunde ju vart snöstorm, som det tydligen vart på andra håll i landet. Ska bli otroligt skönt att slippa de där fruktansvärda skånska vindarna sen i alla fall. Fast då får man ju hög luftfuktighet i stället, så frågan är ju vilket som är att föredra egentligen.

Dag två på dieten är avklarad, och jag åt nog min godaste bakad potatis någonsin. Har kommit fram till att jag har nya favoritdagar.. torsdag och fredag är numera mina favoriter. Dessa dagar är det numera tillåtet att äta kött... i alla fall under den första 14-dagarsperioden. Sedan blir det väl de flesta dagarna i veckan igen under 14 dagar. Menmen.. det för förhoppningsvis något gott med sig... en massa fläsk bort från min kropp. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar