tisdag 17 april 2012

Början på fullt upp...

54,3. Det är vad totalen visar enligt minusskalan på vågen för tillfället. Det känns väldigt bra. Det innebär en minskning på 1,3 kg på två veckor, eftersom jag glömde att "rapportera" det förra veckan. 

Nu är det inte många dagar kvar tills jag åker till Sverige igen. Börjar hektiskt på en gång, det är lika bra det. Landar på landvetter på torsdag eftermiddag, på fredag morgon åker jag till Stockholm för att vara med på en livsstilsskola som anordnas för opererade. Ska bli intressant, även om det bara är en endagarskurs. Det brukar vara två dagar i vanliga fall, men under de helgerna har jag haft annat inplanerat. 
På måndag blir det till att bestämma frisyr och sminkning till bröllopet, möhippa samma vecka och avsluta veckan nere i Malmö, för att sy in klänningar. Sedan är det bröllopsveckan... och vem vet hur uppbokad man blir av en nervig brud den veckan? :) Men det är ju bra att man har lite att göra. 

Nu tänkte jag faktiskt förkasta det fina vädret som äntligen dykt upp här nere, och städa lite här hemma. Kan ju vara trevligt att komma hem till ett "nystädat" hem om en månad igen. Någorlunda nystädat i alla fall. ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar