torsdag 5 juli 2012

Dag 5

Dagarna springer iväg, och idag har jag gjort en sjättedel av mitt träningsprogram redan. Idag var det rätt segt att träna igen, och det gjorde inte saken bättre att man ersatt en övning med en annan, myyycket jobbigare övning. Men det gick det med. Jag funderar över hur mycket som kan förändras i kroppen efter 4 dagars träning. Från dag ett har jag fått ont i svanken när jag gjort en specifik övning, och har därmed vart tvungen att lägga händerna som skydd under svanken. Idag behövde jag inte det, och jag fick inte heller ont då jag utförde övningen. Toppen, i och för sig, men det känns konstigt att det kan göra sådan skillnad redan. Under vissa av övningarna får man dessutom upp pulsen en del. Jag menar... kolla bilden.. detta var pulsen efter vanliga benböj... Inte dåligt med 150 i puls då. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar