lördag 7 juli 2012

Morrn morrn

Shit vad dåligt jag har sovit i natt!!! Har vridit och vänt på mig, bytt kudde ett antal gånger... ja, alltså, inte så att jag sprungit upp och hämtat nya kuddar, utan jag har två kuddar i sängen som jag har alltinerat mellan. Sedan när man precis håller på och somna om, för 3000:e gången, smyger sambon in och väcker en för att säga hej då. Okej, den väckningen hade jag inget emot. Det är trevligt att han pussar mig hej då när han ska åka iväg, och jag tror att jag kunde somna om ganska bra efteråt. Klockan ringde som vanligt halv åtta, men efter nattens dåliga sömn, tänkte jag ta ut sovmorgon. Det gick jättebra... strax efter åtta vaknade jag igen, och då var det lika bra att stiga upp. Så nu har jag ätit lite mellanmål, och ska alldeles strax träna. Sedan blir det frukost efter träningen. Undrar om man ska lyxa till det lite idag... vi får väl se vad det kan tänkas bli.

Undrar om sambon har åkt från Tyskland (eller vart han nu mellanlandar) än. Han är på väg till Kanada igen, men denna gång blir han inte borta mer än en vecka. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar