måndag 9 juli 2012

WTF??!!

Vem f****n har vart och snaskat på mina tofflor i natt? Igårkväll när jag tog en promenad var de minsann hela. Idag när jag var tvungen att släpa mig bort till affären, var de inte hela! Någon på mig skämta aprillo?! Eller så är det helt enkelt för varmt så gummit smälter för mig. Det ser kanske inte så illa ut på bilden... men det var värre i verkligheten... Men det var ju mina favoriter!! Vad ska jag nu bara köra fötterna i liksom? *sucka* Nåja.. Får väl ge mig ut på toffeljakt i morgon kanske.. Beror på hur saker och ting ter sig. Annars kanske det funkar att gå i dem ett tag till... Cornelis sjunger ju att "somliga går i trasiga skor"... så då kan säkert jag också göra det...

Nu ska jag sörja mina uppätna tofflor en stund, och sedan fixa mat. Och efter maten måste jag dessutom ta mig igenom mitt träningspass, vilket inte blivit av än idag. Motivationsbrist och "magproblem" är orsaken. Men dagen är ju inte slut än.. så jag hinner ju med att träna även idag... får väl se hur lång tid det kan tänkas ta bara. Men det ger sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar