tisdag 5 april 2011

Bortrensning

I helgen som gick var min mamma och min syster här nere och hälsade på. Alltid trevligt med besök. De hjälpte oss med att röja ur garaget, och det var verkligen massor som röjdes bort. Slängde även en del gamla minnen. Saker jag fått från personer jag inte längre har någon kontakt med. Måste säga att det kändes rätt bra, som att bli av med en tung börda på axlarna. Två fulla kärror blev det tillslut... sådana där kärror med kåpa över. Folk tittade lite underligt på oss när vi kom körande med vår lilla räser, med påkopplat släp. *hehe*

Mäklaren ringde igår också, och talade om att det var 4 inbokade visningar på söndag, och eventuellt kunde det bli ett par till. Perfekt! Bra att folk är intresserade av huset... blir så mycket lättare att sälja det då. Det är väl antagligen trädgården som lockar. Den ligger ju i bra läge och är rätt stor.

Undrar om jag håller på att bli vårförkyld? Har måttligt ont i halsen idag. Hoppas det inte blir värre bara. Ska ju till Italien nästa vecka och kolla på lägenhet.. då kan jag ju inte vara sjuk heller... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar