lördag 9 april 2011

Trevlig post

Som jag misstänkte var jag sjuk idag... hostade så jag nästan spydde, näsan rinner, en massa slem i halsen och förmodligen en släng av feber också... Trist som attan. Det blev ingen skola idag i alla fall.

Däremot fick jag ett spel i brevlådan idag... Ett zumba-spel till wii. Synd att jag inte mådde så bra, annars hade jag nog ställt mig och försökt svänga på mina höfter direkt. Jag hoppas det är roligt, men det verkar vara det i alla fall. :)

Nu är det för övrigt dags för mig att sova... hoppas jag sover bättre i natt än jag gjorde i förra natten... Men det återstår att se. I morgon blir det att städa i ordning igen, så det är fint här till de hitintills fem inbokade visningarna på söndag. :)

1 kommentar:

  1. ooh, det skulle jag vilja testa. Är du frisk än? Har du provat det?

    SvaraRadera