tisdag 12 april 2011

Tomorrow...

I morgon bär det av... några dagar till Italien för att kika på lägenheter. Ska bli skoj. Jag har aldrig vart i Italien, så jag ser verkligen fram emot det. Det jag inte ser fram emot är flygresorna... inte för att jag är flygrädd, utan för att det är "obekvämt och genant" att flyga när man är modell stor. Menmen.. det ger sig väl antar jag. Ser fram emot resmålet i alla fall. Tydligen så kommer vi titta på en massa lägenheter, för vi var uppbokade hela dagen visst. :)

Var en ny visning på vårt hus idag, så mäklaren skulle förhoppningsvis höra av sig i morgon om det kommit in några bud... och det hoppas vi ju på. Medan det var visning tog jag och sambon en fika och åt även lite mat. Under fikat berättade sambon att han kommit fram till att han var en hora... sålt sig till högstbjudande. Jag kom då med frågan vad jag var, om han var en hora... jag kom strax efteråt fram till att jag var hans "pimp", så han var tvungen att be chefen om en löneförhöjning, eftersom pimpen måste ha in pengar från sina "anställda" *hahaha* Man måste våga skoja på sin egen bekostnad ibland. ;)

Nähä.. om man skulle ta och plocka fram det man ska ha med sig i morgon då kanske? Kan ju vara bra. :)

2 kommentarer:

  1. ha det så skoj i Italien! och om det är någon som stirrar på flyget eller nåt så kan du ju bara köra vidare på samma linje och skämta vidare, typ be alla andra sätta sig på andra sidan av planet för att hålla jämnvikt. "Vi vill ju inte riskera att krasha" Det får nog tyst på dem. Jag menar, wtf, man ska aldrig behöva skämmas för hur man ser ut. Folk får tänka på sitt beteende lite. :)

    SvaraRadera
  2. Att folk stirrar har jag inga större problem med.. det är det där med att få plats i stolen som jag tycker är lite genant. Menmen... det var bara att gilla läget. Ner kom jag ju i alla fall.. *S*

    SvaraRadera