onsdag 13 april 2011

Ciao

Då var man äntligen nere i Italien då. Flygresan ner var mycket värre än vad jag föreställt mig. Planet var pyttelitet och sätena likaså, trots att vi satt i ekonomi extra.. Usch och fy... Nåja... det gick ju hyfsat fort i alla fall.  Och resten får man väl se som en motivation till att minska på omfånget lite. Nåväl... träffade några av sambons arbetskamrater och chef idag... de flesta var inte ett dugg som jag tänkt mig.. *s*

Fick besöka tetrafolkets stamispizzeria också. Ja.. får väl hålla med.. Italiensk pizza är väldigt gott... fast jag vet inte om det är så positivt att sambon är stammis på den pizzerian redan innan vi flyttat hit...

Vi hann med ett besök hos en svensk också.. kikade hur hans lägenhet såg ut, då vi anmält intresse för att bo i det området. Det var inget större fel på lägenheten i sig... förutom att det ekade väldigt mycket, det var englasfönster och marmorgolv.. men det kan man leva med. Får pälsa på sig om fossingarna när man stiger upp bara. :) Sen var det viktigt att få lägenheten i rätt läge också... mot centrum, för då har man morgonsol, och kan därmed nyttja balkongen under hela kvällen utan att det blir en bastu. Det ger sig nog det med... I morgon blir det som sagt lägenhetsjakt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar