lördag 7 maj 2011

Datoråterfödelse samt möte

Ja.. då är det väl dags att uppdatera lite igen då. Sitter just nu i Eskilstuna och tar det lugnt. Känner mig lite dåsig, men antar att det beror på allergi med tillbehör...

I torsdags så fick jag ta och göra en grundåterställning på min dator. 2½ år höll den... visst.. den hade vart inne på "sjukhuset" 2 gånger för fläktbyte, men nu fick det tydligen vara nog. Eller snarare... jag tyckte det var nog. Uppskattade inte riktigt det där med att behöva starta om datorn 5 gånger i timmen för att den låste sig och hade sig. Så nu får vi hoppas att den mår bättre igen. Har faktiskt inte testat den än.

Igår hade jag nu mitt inbokade möte.. eller konsultation, eftersom det blivit ett missförstånd. Så mitt möte fick jag hålla via telefon. Men nu är det klart i alla fall. Den 14:e juni ska jag göra en sleeve gastrectomy hos Centrum för titthålskirurgi. Eventuellt kanske det skulle bli en duodenal switch, men det skulle man se om det behövdes efter 1-2 år.. så det låter ju positivt. Förhoppningsvis behöver jag inte göra andra steget, men jag är väl medveten om att det kan komma att behövas. Men det känns skönt.. äntligen ska övervikten kunna tas bort. :) Och den är ju dessutom rätt så snart, så jag behöver inte gå och vänta för länge heller. Perfekt!

1 kommentar:

  1. jag var tvungen att googla sleeve gastrectomy, hade ingen aning om vad det var. Hoppas att allt går som det ska och att du blir nöjd och glad med resultatet!!! :D

    SvaraRadera