tisdag 31 maj 2011

Vägningsdags

Jaha ja.. gick inte lika bra på vågen denna vecka. Det blev -1 sedan förra veckan, och det är väl helt okej ändå. Men man hoppas ju alltid på mer, som de säger i biggest loser. Sammanlagt har jag gått ner 6,1 kg nu då, och har exakt 2 veckor kvar till operation. :)

Känns som att jag kommer tillhöra familjen "Operation" sedan. I april opererade mamma ögonen, i förra veckan opererade pappa höften, och i morgon ska lilla Pumbis (hunden) operera ena ögat. Och så jag då, förstås, om två veckor. Saknas bara syster och hennes katt för att cirkeln ska bli komplett. Nu hoppas jag naturligtvis att de båda slipper opereras, men ändå.

Snacka om att jag behövde sömn. Somnade nästan som ett skott och sov hårt hela natten. Skulle gått upp och åkt och tittat på några redovisningar idag, men jag hörde inte ens klockan. Vaknade vid halv två-tiden... och jag gick och la mig strax innan elva igår kväll. Nu idag blir det väl att fortsätta lite här hemma. Förstår inte vart allt damm kommit ifrån. ;) Ska ta och dammsuga upp det i alla fall. Sen får vi se vad det blir. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar