fredag 17 juni 2011

farväl stockholm

Om en stund är det dags att lämna storstaden bakom mig. Ska bli skönt att komma "hem".
Plockade bort de där lapparna som sitter för såren förut. Tyckte det såg riktigt fint ut, så det läker nog som det ska. Däremot blev jag lite förvånad när det under en lapp döljde sig TVÅ! sår... WTF?? Det finns säkert någon anledning till det.. men när man är inställd på att få fem ärr, så är det ju lite skumt att få sex ärr.  Menmen.. så länge som det läker som det ska är jag nöjd.

Sambon är på väg hit... för ungefär 40 minuter sedan var han i strängnäs... Jag håller på och småpackar lite. Har ju inte så mycket att packa ner egentligen.

Hmm... undrar om jag måste få i mig lite näring nu. Blev fruktansvärt slö i huvudet och nästan lite yr... blodsockerfall? Nåja.. jag fick ju med mig lite jalla-yoghurt och sånt igår, så jag kan ju äta lite till... Förhoppningsvis blir det bättre då. :)

Nu har jag bara en sak kvar att säga: Farväl stockholm... för denna gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar