måndag 6 juni 2011

sambon är hemma. =D

Idag kom sambon äntligen hem efter... ja.. jag har till och med tappat räkningen på hur länge han vart borta. Stackarn mådde inte alls bra, så han har ockuperat sängen och ska försöka sova en stund. Får väl se om han lyckas med det eller om det bara blir vilande.

Jag har upptäckt att jag har fruktansvärt ont på insidan på ena armen.. ungefär vid armbågen. Jag har ingen aning om vad jag gjort för något, för det känns inte riktigt som den plats man naturligt kan stöta emot något. Inget blåmärke finns det heller.. Himla skumt. Hade det vart tårna eller fingrarna hade jag direkt vetat att det berodde på det tunga träbordet som fortfarande står i huset. Har stukat mången tår på det, men icke.. skumt är det i alla fall.

Rapporterar ju viktnedgången på tisdagar, men har "tjuvvägt" mig, och jag kan säga att denna vecka ser det bra ut.. =D Får se i morgon vad det blir tillslut. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar