söndag 12 juni 2011

På plats i storstaden

Nu är jag i Stockholm! Så nu är det verkligen nära operationsdagen. Börjar bli lite smånervös faktiskt. Sambon var snäll och skjutsade mig upp till Stockholm. I och för sig inte från Skåne, utan från Skövde, men ändå. :) Tyckte det var väldigt snällt. Så nu har jag gjort mig hemmastadd i rummet här. Provlegat sängen, gått igenom alla lådor och skåp. ;) I morgon är det provtagning och en massa möten med dietist, narkosläkare, och kirurg. Ska bli intressant. :)

Har ju dessutom bosatt mig hemma hos päronen nu. Kom dit i onsdags kväll och hann bara kånka upp alla grejor (eller ställa in allt i hissen) och sedan iväg igen. Var på bio med syster, och såg nya pirates-filmen. Den var helt okej faktiskt. Torsdagen tillbringades ute i Skara hos bästa kompisen och hennes djur. Jag mådde skitdåligt (som förväntat) men det får det vara värt ibland. Hennes nya tillskott tyckte dessutom att mitt ben var en bra huvudkudde för en eftermiddagslur. :) Under fredagen kom sambon upp till Skövde också. =D Och denna dag fick jag också världens komplimang. Det var en tjej som tyckte att jag såg ut som 20.. och att min lillasyster dessutom såg äldre ut än mig. *hehe* Woohoo.. -10 år alltså.. inte dåligt det. Jag tackade och bockade.. :) Igår var det bio igen... X-men denna gång. Den var lite smårolig på vissa ställen, men annars hade jag nog för höga förväntningar på den. Den var ju bra och så.. men inte jättebra.

Nähä.. nu tänkte jag gå ut och promenera lite här i området. Ska försöka bli en tidig kväll ikväll. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar