onsdag 22 juni 2011

Wooohooooo

Harry Potter-biljetterna är köpta!! Den 12:e juli 23:59 sitter jag och syrran längst bak i salongen och kollar på den spännande upplösningen. :) Hon lär vara trött som ett as dagen efter på sitt jobb... men det får hon leva med. Jag var ju så generös att jag faktiskt ringde och störde henne i England, för att fråga om det gick bra. Och eftersom hon sa ja, så får hon då skylla sig själv.. *hehe*

Sedan måste jag nog bara uppdatera lite om gårdagens promenad. Gick en liten nätt sträcka ute i Karstorp. Drog dessutom med Pumba ut, vilket han var väldigt motvillig till. Efter halva vägen glömde jag helt av mig och klunkade ur den medtagna vattenflaskan.. fick nog i mig typ 2 dl på en gång. Det var en väääldigt obehaglig upplevelse. Men det lär säkerligen inte vara första gången. Nu vet jag i alla fall vad som händer när man äter/dricker för fort i fortsättningen. Men det var inte nog där.. nejnej.. när vi hade kommit ner till dammen i närheten av fotbollsplanen närmast stugorna, kände jag hur hela min energinivå sjönk till 0. Också väldigt obehagligt.. så nu har jag skaffat hem "nödenergi". En påse med dextrosol... för snabb energi tills jag kan få i mig ett mellanmål eller måltid. Planerar lite grann i alla fall.. :)

Nähä.. nu kanske man skulle ta och lägga sig eller nåt... Ska ju visst upp tidigt i morgon... ska ta bort agraffer på morgonen och sedan midsommarhandla med mamma. :)

2 kommentarer: