fredag 11 november 2011

Nya bilder

Då är det dags igen då, för lite viktkort. Det skiljer då 22 veckor på första kortet och sista kortet, och totalt 41 kg. Har upptäckt att det är fruktansvärt svårt att ta kort på sig själv i en spegel, och det blev inte lättare av att jag var tvungen att stå på en stol, för att få med så mycket som möjligt av mig själv. Så därför är den sista bilden väldigt suddig, både framifrån och från sidan. Får försöka införskaffa en bättre spegel. Får väl se när det kan bli tal om en tripp till Ikea igen... Nåväl.. här kommer de då. Det kanske inte syns så mycket skillnad mellan bild 2 och bild 3, men det är en hel del kilon däremellan. 17 har jag för mig för att vara exakt. Och som sagt.. jag ber om ursäkt för den dåliga kvaliteten... får skylla på att jag är "gammal" och skakig på handen. ;) Sen är ju det där med rätt avstånd lite knivigt också.. menmen.. ta det för vad det är.

5 kommentarer:

  1. Wow vad fantastiskt. Härligt att se resultat och det går ju strålande för dig.

    SvaraRadera
  2. :) Ja, hittills har det gått riktigt bra. :)

    SvaraRadera
  3. åå fantastiskt stor skillnad.. sådant är super kul att se de gör en mer taggad :)

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket. :) Javisst hjälper det att titta på andra människors resultat för den egna motivationens skull. :)

    SvaraRadera