onsdag 30 november 2011

30:e november

Äntligen!!! Det är äntligen sista dagen i november. Jag ogillar verkligen den 11:e månaden på året. Varför vet jag dock inte, men det är verkligen en down-period för mig. Men nu så vänder det.. förhoppningsvis. Det är endast en månad kvar på det här året, vart resten har tagit vägen, det har jag absolut ingen aning om. Efter att jag fyllde 30 i januari i år, så har det bara rasat iväg tidsmässigt.

Av någon konstig anledning så har jag dessutom införskaffat julklappar redan. Inte alla, men några, till folk jag inte brukar köpa något till, så alla jag brukar köpa till har jag ju fortfarande kvar, men det ger sig. Resten av klapparna har jag funderat ut i alla fall, så det återstår bara att de ska finnas i affären när jag väl ska inhandla dem. :) Det hör inte till vanligheten att jag inhandlat en stor del av klapparna redan i november, så jag är lite stolt över mig själv faktiskt.. :) Sedan gäller det ju bara att få med sig allt till Sverige om två veckor. :) Ska bli underbart att träffa familjen och vännerna igen. :)

1 kommentar:

  1. Som 30:årig student bosatt i Italien, kan Du tala om för besökare hos Din blogg vad Du läser? Kankse italienska? Två år till? Nog svårt att banta i pastans land, eller hur? Kul blogg Du har!
    -jack
    aka laohu 老虎
    laohu@mchsi.com
    blogging at www.laohutiger.com

    SvaraRadera