torsdag 6 oktober 2011

Håravfall

Sitter just nu och slötittar på bonde söker fru. Men kvaliteten är kass, så det laddar precis hela tiden. BUU!!

Jag har nu börjat märka av en av de negativa aspekterna med att ha gjort en operation, och det är att jag tappar hår.. mycket hår. Nu finns det ju ganska mycket att ta av... har ju tunna men mååånga strån på huvudet, så jag är inte direkt orolig för att bli tunnhårig, men det känns inte så roligt att hårborsten blir fylld med hår på några dagar, eller att man får stora tussar i handen när man drar fingrarna igenom håret. Som tur är kommer det ju inte vara så för alltid.. men kan säkert räkna med det under det närmaste året i alla fall, eftersom jag fortfarande ska gå ner en hel del i vikt. Menmen.. så är det me't. Har bokat in en tid hos frisörskan i december, så vi får väl se om man får någon ny frisyr eller om det blir vidarespinn på den frisyren jag har nu. Det återstår att se.. är ju lite drygt 2 månader tills dess. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar