måndag 31 oktober 2011

Fyrtio pannor! woot woot!!

Jag kunde inte hålla mig tills i morgon. Idag visade vågen exakt -40 kg!! Shit vilken känsla det var att se siffrorna på vågen. En sorts eufori spred sig i hela kroppen och när jag steppade ut till sambon i köket, som höll på att fixa lite frukost, sken hela ansiktet som en sol, och han hade inga problem alls med att förstå vad det handlade om. :)


Syrran och jag har dessutom satt upp lite mål inför mitt sverigebesök i december. Sverigebesök.. låter som jag är värsta kändisen som ska åka till moder Svea. ;) Eller man kanske kan kalla det för en utmaning egentligen... Jag kommer säkerligen få kämpa en del för att nå målet, men omöjligt är det inte. :) Belöningen om båda klarar sina respektive mål, blir att se två biofilmer i mellandagarna, och klarar en av oss sitt mål, blir det en film.  Tror det kommer gå bra.. jag känner ett positivt flow för tillfället. :)

1 kommentar: