söndag 30 oktober 2011

Vrål i magen

Jag har inte ätit på 16 timmar, om jag räknar med den extra timmen man fick i natt. Det känns i kistan kan jag ju tillägga. Men det är ju inte så konstigt. Var vaken större delen av natten.. eller okej.. hela natten, och lyssnade på ljudbok. Var bara tvungen att lyssna klart ju. Så anledningen till att jag inte ätit, är för att jag sovit ut nu på morgonen. Men nu är det väl dags antar jag. Magen vrålar krävande mot mig, så jag ska väl ta och gå och värma på lite rester från gårdagens tacogratäng.

Dagen förövrigt bjuder nog mestadels på hushållsarbete. Man måste ju visst göra sådant ibland också. Tjuvkikade på vågen förut också, mot mitt mål tills på tisdag.. det ser bra ut... det borde inte vara några problem. Men två dagar kvar för att se om jag klarade det eller inte. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar