torsdag 13 oktober 2011

Lamborghinibesök

Diablo
Idag var det utflyktstajm igen. Skolan slutade klockan 13 som vanligt och 14.25 skulle vi vara tillbaka där. Var ingen idé att gå hem med andra ord. Skulle ju hunnit fram och tillbaka, men jag skulle få slänga i mig något att äta, och det funkar inte riktigt. Så jag inhandlade lite smått från sådana där maskiner där man stoppar i pengar och får en vara... kommer inte på vad de heter på svenska... hmm så är det ibland.
Nåväl.. utflykten idag gick till kommunen Bologna och orten San't Agata Bolognese och till Lamborghinimuseet =D. Om jag tyckte ferarrimuseet var litet, så var detta museum ännu mindre... men det fanns en hel del snygga bilar. Dit blir det nog att åka fler gånger.. måste ju visa sambon stället. ;) Jag måste säga att det är fruktansvärt coolt att det finns polisbilar i lamborghini... skulle nog kunna ta fast många fartsyndare. ;) Vi var även inne i lamborghinishoppen, och det blev inget köpt där heller. Men jag såg en typ trampbil, som jag lär köpa till mitt framtida barn, oavsett kön. Ska den susa fram på golvet så kan det lika gärna vara med stil. ;)


Undrar om man kan köra ifrån en polis som kör lamborghini?

Denna snyggingen matchar min mobil bra. 

Me like!! 

En sån här kommer mitt framtida barn få.. oavsett kön! ;)

1 kommentar:

  1. Om man ska köra ifrån den polisbilen behöver man väl en Ferrari...

    SvaraRadera