tisdag 4 oktober 2011

tisdag idag igen

Jag vet inte riktigt vart tiden tar vägen om jag ska vara ärlig. Det är tisdag idag igen, i oktober dessutom. Är tydligen kanelbullens dag idag också. Inte helt tokigt med kanelbullar.. dock mår jag inte så bra av att äta dem längre.. eller ja.. gjorde inte det efter den enda bullen jag provat.. men kanske skulle kunna äta en halv eller så. Nu har jag varken ork att baka bullar eller att se om det går att köpa här i italien. Klarar mig bra ändå måste jag säga.
Däremot var det vågen som gällde i morse också. -2,1 sedan förra veckan. Molto bene!! Känner mig väldigt tillfreds med den siffran. Har under mina 4 veckor här nere i sydeuropa gått ner sammanlagt 6,3 kg.Inte så tokigt det. Fortsätter jag i den här stilen kommer jag nå mitt uppsatta årssluts-delmål, och det känns väldigt bra. Menmen. :) Vi får väl se vad det blir i slutändan.

Summa summarum så är det nu sammanlagt 35,3 kg minus på vågen. =D

2 kommentarer:

  1. Grattis till dina 35,5 kg! :D
    Det är jätte mycket och även tack för din kommentar i bloggen. Jo, kanske det är mycket med -22kg, ska nå kring 50-55kg och väger nu 75. :) kram!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! :)
    ja, då är du ju typ halvvägs i din viktminskning då. :) Härligt det! Än har jag några kilon kvar tills jag är på 50 procent. :)

    SvaraRadera