söndag 25 december 2011

dopparedagen är slut

Då var julaftonen över för denna gång. Dagen blev väldigt trevlig och mysig. Kalle Anka tittades på, och i år var favoriten lejonkungen med. =D Det förgyllde ju min dag i alla fall. :) Julmiddagen där "svärmor" gjort i ordning allt gott var supergott. Och jag åt inte på långa vägar av allt, utan plockade ut mina favoriter. Men hjälp så mätt jag var efteråt. Får väl se om man lyckas med bedriften att äta lite mindre i morgon. Menmen.. det är ju jul en gång om året, och det är ju verkligen en matens högtid. Det var ett litet och intimt firande, då det var jag och sambon, hans far med hans sambo samt min sambos lilla, söta farmor. I julklapparna från sambon låg det ett par fina hörlurar ifrån Bose, så det är riktigt fin kvalitet på dem, samt en ring. Ringen får väl kanske pryda förlovningsfingret, tills förlovningsringen kommer på plats igen... när man väl tar sig tid att röja fram dem i förrådet... :) Var även en present ifrån sambons föräldrar med respektive, där vi skulle få välja vad vi ville ha när svärmor kommer ner och besöker oss i Modena. Med andra ord ska jag få en lamborghini.. eller vi. ;) Det måste ju vara så, om vi får välja vad vi ville ha. *hehehe*

Ja, som sagt, det har vart en härlig julafton trots allt, och nu ska väl jag ta och bädda ner mig i bäddsoffan, nöjd, glad och trött. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar