lördag 24 december 2011

Skinny jeans

Jag och mina "skinnys"
Jag och mamma var ju i Ullared i tisdags. Köpte mestadels underkläder och tröjor. Egentligen var jag ute efter byxor, men det fanns inga på min avdelning, förutom 2 olika sorters jeans. Köpte ett par av dem i alla fall, i en storlek jag inte riktigt är nere i. Tänkte att det skulle bli krympa-i-byxor. Igår testade jag byxorna för att se hur mycket det var kvar innan jag kom i dem. Snacka om förvåning... och glädje, när de faktiskt gick att knäppa. De sitter slimmade mot kroppen, men både knapp och gylf gick att knäppa utan större problem. Så 1: jag gillar Ullareds storlekar. De får mig att må bra. ;) och 2: Jag är nu ägare till ett par "skinny-jeans". Får väl snart ta och inhandla ett annat par krympa-i-byxor, så jag har ett mål lite längre fram också. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar