torsdag 22 december 2011

Morgon...

Två dagar kvar innan julafton. Jag mår bättre idag både avseende förkylningen/allergin samt foten. Är ju inte frisk än, men på bättringsvägen. Det känns ju skönt. Speciellt eftersom jag ska med mamma upp till stan och shoppa lite om en stund. Då är det inte det roligaste att halta fram.
För övrigt märks det att man är "hemma" igen. I morse blev man väckt av att farsan sitter vid köksbordet och håller på med något som piper... så in i bomben. WTF!!! Kan man inte göra sådant när jag har gått upp? Nejdå.. det väckte mig. Men det kanske var det som var meningen... tyckte kanske att jag sovit tillräckligt länge redan.
För övrigt blir det idag shopping som sagt, fast inga julklappar, då det är färdiginhandlat. :) Sedan blir det julklappsinslagning och ompackning av väska tills i morgon. Och så kanske det blir till att fortsätta på mitt nyaste projekt. Har börjat med min hobby nu... virkning. Började med en mössa igår, och kom snabbt fram till att jag behöver mer garn till den... men än så länge ser det väldigt bra ut i alla fall. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar