onsdag 7 mars 2012

Fullt i brevlådan

Idag var en dag då det var mycket post i lådan... och ovanför. Sambon hade fått ett brevpaket, och eftersom det inte gick igenom postfacket, la postutdelaren det helt sonika på postboxen. Tur man är nyfiken och kollar vad det står på sådana saker. :P
Jag hade också fått post för en gångs skull. Det var speciellt ett brev som väckte min nyfikenhet. Ett orange, plastigt kuvert, som dessutom var handskrivet. Det hör ju verkligen inte till vanligheten att man får handskrivna kuvert. Jag gick snabbt igenom vem som kunde tänkas ha skickat det, eftersom det inte är så många som har adressen. Men jag kunde inte komma på vem det var ifrån.

Väl innanför dörren slängde jag av mig träningsväskan och huvtröjan och ägnade mig sedan åt det orangea kuvertet. Vid första anblick såg det ut som något reklamaktigt i kuvertet. Väl ute i det fria, såg jag att det var min vinst jag vann i förra veckan. Mitt lilla virkhäfte med babysaker. =D Gött! Då har jag lite att göra framöver. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar