torsdag 1 mars 2012

Nykläckt twittrare

För bara en liten stund sedan införskaffade jag mig ett nytt digitalt socialt konto.. eller vad man nu ska kalla det. Jag skapade ett konto på twitter. Då kan man ju faktiskt lägga upp en kort notis om man ser eller gör något roligt, i stundens hetta. :) Det kan nog bli väldigt roligt om man är ute och går eller något i den stilen. Har också lagt upp en applikation på bloggen, där man kan se mina 5 senaste tweets. =D Som sagt.. det kan jag nog ha mycket roligt med. Jag heter anjapaa eller @anjapaa om någon är intresserad. Vet ännu inte riktigt vad som är skillnaden mellan namnen med och utan @, men det ger sig säkert det med. :)

Nu ska jag se om jag kan göra något åt min stackars dator. Den arbetar på högvarv verkligen. Får nog ta och göra en diskdefragmentering och hoppas att det hjälper, så att stackaren inte behöver arbeta ihjäl sig på alla fyra kärnorna i den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar