torsdag 8 mars 2012

Trökdag

Idag är, och har varit en riktig "trökdag". Jag sov jättebra i natt, men har ändå varit mentalt slut hela dagen idag. Vädret har vart okej.. soligt, men inte så himla varmt. Runt +13 grader eller så. Var uppe på stan en sväng och fönstershoppade lite förut. Kollade på solbrillor. Och med risk för att bli tjatig; ja, jag behöver nya solbrillor. Såg ett par rätt schyssta med märket Tom Ford. Aldrig hört talas om det märket förut om jag ska vara ärlig, men å andra sidan; vad känner jag egentligen till om modebranschen? Ingenting!! Priset låg på 240 euro... skulle se om jag hittade en bild på deras hemsida, men då kom jag såklart inte ihåg hur de såg ut.

Det fanns även ett par andra brillor som fångade min uppmärksamhet. Inte för att de var snygga... ganska stora glas, med läderdetaljer kring bågarna. Märke: Ferrari. Pris: 600... EURO! Det måste ju bara vara märket man betalar för?! Jag menar, nästan 6000 spänn för ett par solbrillor! En dag, när jag blir rik och berömd, ska jag baske mig köpa ett par sådana dyrgripar. Bara för att liksom. Kanske inte just de, men det finns säkert andra i den prisklassen också.

Ska nog se om jag kan fixa till lite mat nu. Det jag planerat att äta, hade jag visst ätit upp tidigare i veckan, så det blir till att laga mat. Får väl se om det blir de där köttfärsbiffarna som jag skulle haft igår, eller om det blir kyckling som jag egentligen skulle ha på söndag.... Tror det blir kyckling faktiskt... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar