fredag 16 mars 2012

svettigt värre

Det blev gymmet en sväng idag med. Jag undrar om det var någon skolklass som antingen hade gymnastik på gymmet eller att de hade ledigt idag, och därmed var på gymmet och tränade. Det var fullt med ungdomar där med andra ord. Men det är skönt att få sig en genomkörare av kroppen... oavsett om det är fullt med ungdomar där eller inte. Jag behöver egentligen inte värma upp på gymet, då jag går dit, och det tar runt 23-25 minuter... men det är rätt gött att få upp pulsen lite till genom en sådär 20 minuter på cykel också. Har för övrigt märkt att cyklarna som är skonsamma mot ryggen, påfrestar knäna mer... Skumt!
En annan sak jag lagt märke till förut, men för övrigt bekräftat idag, är att jag fasen är lika svettig efter att jag duschat som jag är direkt efter träningspasset. Värt då! Men man känner sig ju ändå lite fräschare... men ändå.

En annan sak jag märkt är att det är stor skillnad på mina mobilkameror. Ja, alltså jag har ju två på samma telefon. En på baksidan och en på framsidan. När jag tar med framsidekameran (porträtt oftast) så behöver jag inte fixa till storleken på bilderna. Kvaliteten är ju därefter också... Kortet är i alla fall jag (om ni inte såg det), nyduschad och svettig som fan. :P Men på grund av kvaliteten så syns det nog inte så mycket... så ni får helt enkelt ta mig på ordet där.

Nu blir det lunch... blir något så enkelt som omelett idag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar