onsdag 28 mars 2012

Seeegt värre

Idag var det riktigt segt att ta sig upp ur sängen alltså... Jag brukar oftast höra när sambons klocka ringer, och befinna mig i ett halvsovande tillstånd tills han kommer in och säger hejdå. Idag vaknade jag till när han kom in genom dörren i princip. Han ursäktade sig så mycket ifall han hade stört mig.. tydligen hade han vart ljudlig av sig för en gångs skull. Jag hörde inte ett dugg i alla fall....
Sedan somnade jag om igen... stängde av mobillarmet när det ringde och somnade om igen. Klockradion, som går igång en halvtimme senare än mobillarmet, hann nog gorma i nästan en halvtimme innan jag ens reagerade över att det var en massa ljud i rummet. Då var det dags att dra sig upp ur sängen... verkligen dra sig upp.

Nu blir det snart frukost och sedan ska jag försöka ta mig iväg till gymmet. Man kan ju hoppas att man blir piggare efter lite träning... men man vet ju aldrig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar