lördag 10 mars 2012

Rätt låt vann!

Ja, då var årets melodifestival över. Nu är det bara Eurovision Song Contest kvar då. Storfavoriten höll ända ut, och det är inte ofta jag ser på mina vänners status på facebook, att så många har samma smak. Jag tycker det var helt rätt vinnare. Låten fastnade på hjärnan redan efter första framträdandet i växjö, och efter det har den bara växt mer och mer för min del. Helt underbart!

Hade lite myskväll, eller nåt i den stilen, för mig själv framför tv-n. Tacogratäng, ananas, gurka och hemmagjord guacamole. Not at all bad måste jag säga! :) Nu finns det mat till flera dagar dessutom. Men jag antar att en stor del av det äts upp på måndag, när sambon kommer hem från Kanada.

Funderar på om det var många som kollade på svtplay på melodifestivalen, för det segade sig rejält, och vinnarlåten, den fick jag inte höra på sista framträdandet. Då kraschade det helt och hållet. Men jag fick ju se resultatet i alla fall, även om det var snabbgenomgångar emellanåt. Nåväl... ESC går av stapeln den 26:e maj... förmodligen är jag kvar i Sverige då, och då kan jag ju kolla på programmet på en riktig tv istället för via bredbandet. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar