fredag 3 februari 2012

Ärtsoppekväll

Nu är jag precis hemkommen. Jag blev upphämtad vid 18-tiden av en av sambons kollegor, för att tillbringa en kväll i svenska ärtsoppans tecken. Kollegan hade bjudit in till ärtsoppskväll, så det var en hel drös med tetrafolk... och så jag. Sambon skulle ju också följt med, men han packade sin väska och stack till USA i förmiddags. Menmen.. jag klarade mig bra ändå. Åt nog liite för mycket bara, för jag blev helt slut efter måltiden. Att jag sedan fått i mig ett par caiparinhas och ett par glas lambrusco hör säkert inte dit. Men det var en trevlig kväll trots allt och mycket god mat. Fick till och med skjuts ända till grindarna i mitt bostadsområde. Inte så dåligt det, med tanke på att den jag fick skjuts av bor typ 7 minuter bort om man går. :) Lär nog sova gott i natt efter all alkohol i alla fall.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar