tisdag 14 februari 2012

dagens vikt

Tisdag och rapporteringsdag av vikten.
Sedan förra veckan blev det -1,1 kg. Och eftersom jag inte kunde hålla mig, utan rapporterade redan i lördags i min glädjeyra, så har det inte hänt så mycket mer sedan dess. Joo, det klart det har. Det är ju ytterligare 3 hg att lägga på totala nedgången som var då. Men mitt glädjerus sitter fortfarande i. Jag antar att 50 kilo är någon sorts magisk gräns, just eftersom att jag då tippar över balansvågen så att "tyngden" ligger på "det jag har förlorat" och inte på andra sidan, det vill säga "det jag måste förlora". :) Tja.. jag förklarar nog inte så bra.. men strunt samma. Glad är jag i alla fall. Nu är det ju uppe i -50,4 kg totalt då, i och med de 3 hg minus sedan i lördags. :)

Det går i alla fall framåt. Får väl se om det kan bli beach 2012. Inte för att jag har ambitionen att gå ner resterande till sommaren, nej, absolut inte. Men man kan ju hoppas att man är nere på siffror man inte ens kommer ihåg att man någonsin sett på vågen... jag talar såklart om 2-siffrigt. Men det återstår ju att se. Den dagen, den lyckan. :)

1 kommentar: