tisdag 14 februari 2012

Happy Valentines day

Idag är det då den där hjärtliga dagen, då romantiken ska spira och man "ska" uppvakta den man älskar.

Min alla hjärtans dag firas i ensamhet. Eller ja.. jag sällskapas av tredje säsongen av ghost whisperer, mitt nya virkprojekt, ljuvliga jordgubbar och någon form av egenskapad chokladgodis. Jag kunde bara inte motstå de där jordgubbarna i affären, de luktade underbart sött, och då ändå var alla hjärtans dag så jag köpte dem. Chokladgrejen var inget större fel på den heller. Säkert värsta kaloribomben också, om man nu är intresserad av sådant; mörk choklad i två lager, jordnötssmör och hela jordnötter. Jag använde salta, då jag tycker salt och sött tillsammans är en underbar kombination. ;)

Att vara ensam på alla hjärtans dag. Det jag dock är lite bitter över, är att jag inte ens fått/kommer att få ett samtal från andra sidan Atlanten...

Nåväl... såhär såg min alla hjärtansdag-tallrik ut i alla fall. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar