fredag 10 februari 2012

Tävlingsdeltagare

Eftersom min motivationsnivå är såå hög idag, så har jag suttit och surfat runt en del, och beställt lite garn och nya virknålar. Av någon anledning i mitt runtsurfande kom jag in på en blogg, som jag tyckte var rätt intressant, i och med min nya hobby. Jag ser då att man kan tävla i densamme. Man kan vinna ett stick-kit i några olika färger. Och snacka om att det var söta motiv i kiten, eller vad säger ni?. Nu är jag ju ingen stickare, men tävla kan man ju alltid göra ändå. Och vem vet, vinner jag, så får jag väl helt enkelt expandera mina vyer och prova på de medföljande stickorna. Bloggen som heter "Önakullans tyg och garn" hittas genom att klicka på länken HÄR, och tävlingen hittas på följande LÄNK. Nu ska jag fortsätta att surfa runt på den bloggen en stund till. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar