söndag 1 januari 2012

Börja

Jag hade tänkt att börja skriva lite mer regelbundet här på bloggen och kom att tänka på en sida jag hittade för några veckor sedan. Under två dagar har jag nu suttit och letat efter sidan. Jag kollade min historik i crome-läsaren, men jag hittade den inte. Sedan snubblade jag in på den nyligen och min lycka var gjord. Man får ett ord varje dag man ska skriva om, och det kan ju vara lite intressant. Idag var alltså ordet börja. Och nu när jag faktiskt börjat skriva, så ska jag försöka fortsätta de flesta dagarna på året. Jag kan ju behöva träna upp mitt skrivande om det ska bli som spåtanten sa framöver. Och vad är då bättre än att ta sig an dagliga skrivuppmaningar för att börja processen och verkligen komma igång ordentligt? :) Denna början blir bara en liten kortis, men nu är ni delgivna vad som gäller. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar