tisdag 10 januari 2012

Veckans vikt

1,9 kg... minus! Det är en skönt utdelning efter den gångna veckan. Nu kan ju det faktum att jag legat sjuk, haft ett finger med i spelet också, men det struntar jag i för tillfället. Med dessa siffror är jag nu uppe i -47,4 kg totalt. Minus 1,9 är den högsta siffran sedan början på oktober, och det känns toppenbra. Det känns som att jag är på rätt väg igen. Det är fortfarande en lång väg att gå, men med en så här bra början på året, så startar det positivt i alla fall, och man kan ju bara hoppas att det fortsätter i samma anda.

Får väl se hur det går nu i ett par veckor framöver, då Sverige står på agendan, och då det är boende på hotell, blir det ju också att äta ute under denna tiden. Nåväl, det utvisar väl tiden så småningom, men jag hoppas att jag kan hålla det på jämt flöde på minussidan i alla fall. Om inte, så kan man ju alltid börja om när man kommer hem igen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar