måndag 30 januari 2012

Segis

Idag känner jag mig riktigt seg... Men har ändå pysslat lite här hemma och vart en sväng till närmaste affär och handlat lite. Måste säga att det är lite småjobbigt att man inte kan få tag på sådana där basala varor som gurka och avokado hur lätt som helst här i Italien. Får ta en sväng till Lidl i morgon, för de brukar ju ha gurka i alla fall. Förhoppningsvis har de även avokado...

Annars har det inte hänt så mycket under dagen... spelar mitt wordfeud. Vi har fått mamma att börja spela, och hon ger både mig och sambon motstånd så det skriker om det. Och det är riktigt roligt. :)

Just det.. glömde ju berätta. Jag fick en sån där lampa som jag velat ha i 10 år, i födelsedagspresent. =D En lampa som ser ut som en glödlampa. Har för mig att det finns en bild längre ner på bloggen. Dessvärre fick jag ju inte med mig den hem, eftersom den är rätt stor, men i juni kommer den med hem, när sambon passar på att ta bilen upp till Sverige. Jag kommer redan att befinna mig i någon del av Sverige då, så han får åka ensam upp och så följer jag med ner igen sedan. :)

Nähä... om man kanske skulle börja preparera maten, så att det bara är att slänga in allt i ugnen sedan. Misstänker att sambon snart är ganska hungrig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar