torsdag 5 januari 2012

Förkylningen stagnerar

Åh, vad roligt! Jag som hoppades på att förkylningen inte skulle bli så långvarig. Nu verkar det som att den fått ett nytt grepp om mig. Jag fryser och börjar få ont i hela kroppen. I halsen känns det som att det sitter ett äpple på tvären och slemmet får bara mer och mer färg. Jippie.. eller inte. Jag kan väl hoppas att det bryter ut ordentligt nu då, och att jag i alla fall slipper den fruktansvärda hostan, som sambon drabbats av. Nu har vi ju förvisso laddat upp med diverse hostmediciner här hemma, men de verkar ju inte ha någon större effekt på sambon direkt... så jag hoppas som sagt jag slipper hostan. Kanske skulle ta och bädda ner mig här i soffan en stund och kolla på någon film eller något sådant. Då kan jag ju dessutom fundera ut vad jag ska skriva om "att hämnas" lite senare. Blir nog väl... hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar