tisdag 31 januari 2012

Viktdag

Det var ju viktdag idag igen. Och då mina viktdagar vart lite rubbade nu de senaste två veckorna hade jag min senaste vägning i lördags morse, och vågen visade då att jag ätit och druckit gott under de två veckor i Malmö. Hade nog en hel del vätska i kroppen också... men i vilket fall. Vågen visade då första uppgången sedan jag började väga mig. +1.1 kg.

Idag var det dessto roligare siffror på vågen. Sedan jag kom hem igen har jag gått ner 1,6 kg. Alltså -1,6 sedan i lördags. Det måste ju vart en del vätska som sagt. Men nu är totala minuset 48,1 kg. Det tar verkligen tid att nå de där 50 kilona jag suktat efter i några veckor nu... men skam den som ger sig. Förr eller senare kommer femman och nollan, det är bara en tidsfråga, men eftersom allt gått så smidigt under sommaren och hösten, kan jag nog känna att jag är lite otålig med delen att se bra resultat varje vecka. Fartblind och bortskämd... Nåja.. Är otroligt glad över dagens siffror i alla fall. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar