tisdag 31 januari 2012

Ett avbrott

Detta är ju lite intressant, då jag haft ett avbrott i bloggandet under Sverige-besöket. Idag ska man alltså skriva om ett avbrott.

Det känns som att jag är en person vars liv är fullt av avbrott. Jag har nog lite svårt att slutföra allt jag börjar med. De i min närhet håller nog fullt och hållet med om detta påstående. Bland annat så har jag ju en c-uppsats (ex-jobb) som väntar på att bli skrivet. Tyckte ju att jag skulle skriva om något helt annat än vad jag börjat med, 3 veckor innan redovisning i maj -11. Och eftersom det var mycket som hände i den perioden, var det också som så att ex-jobbet blev lidande. Jag har fortfarande ett avbrott, men ska ta tag i det nu igen, så jag förhoppningsvis kan redovisa det i maj detta år i stället.

Jag har också avbrott i andra grejor, exempelvis italienskakursen... Det är tänkt att jag ska skriva in mig igen, så att jag inte glömmer bort det lilla jag lyckats lära mig, men även där är tillfälligt-avbrottsskylten uppsatt. Likaså har jag en hel drös med böcker som är halvläsna, som bara väntar på att bli slutförda.

"Drömkroppen" väntar ju också på att få träda fram, men det är i alla fall ett pågående projekt, även om vågen inte vart så positiv på ett tag.

Detta år är i alla fall ett slutförandets år, så jag ska slänga bort den där tillfälligt-avbrottsskylten och slutföra mina påbörjade projekt. Kanske inte alla på en gång, men beta av dem, ett i taget. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar